سلامــتــــــــــــــی...

پروفایل نویسنده

آرشیو مطالب

کلیه مطالب این وبلاگ

طراح قالب : آی تم



✿✿✿✿ بــْـاد آوَردهِ را بـــْـاد مــے بــَــرد ، قـَبـولْ !!! امـّا تـُو کـِه بـا پـاهـْاے خـُودت آمـَده بـُودے ، چـِرا ؟!✿✿✿✿

یکی "من" یکی "تو"..
بزن به سلامتی دروغایی که گفتی...میزنم به سلامتی خودم! که به روی خودم نیووردم و تو منو ساده فرض کردی...
بزن به سلامتی خیانتایی که بهم کردی...میزنم به سلامتی دلخوشی هایی که به خودم میدادم و می گفتم : هر آدمی میتونه اشتباه کنه ..
بزن به سلامتی همه قول هایی که زدی زیرش ... میزنم به سلامتی این که زود باور بودم و نمیفهمیدم که حرفات فقط حرف بود...
بزن به سلامتی اون حرفا که با زدنشون به من دوست داشتنم نسبت به خودت رو خیلی کمرنگ کردی... میزنم به سلامتی ساده بودنم که بازم بخشیدمت!
بزن به سلامتی شبی که گفتی : ( همه چیز مثل قبل میشه ) اما بازم حرف بود فقط حرف ... میزنم به سلامتی این که دیگ حرفات باورم نمیشه...
بزن به سلامتی بی معرفتیات و نامردیات ... میزنم به سلامتی صبری که داشتم و همه این کاراتو تحمل کردم ..
بزن به سلامتی روزی که دیگه تنها شدی ...
بزن به سلامتی خاطره هامون که یکی یکی تو ذهنت مرور میشن... میزنم به سلامتی روز اول آشناییمون که با حرفات فکر کردم همدردی اما فهمیدم که نه ! تو هم دردی



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت11:06---17 تير 1393
سرنوشت مرا خیر بنویس
تقدیری مبارک
تا هر چه را که تو دیر می خواهی زود نخواهم
و هر چه را که تو زود می خواهی دیر نخواهم


saeed
ساعت23:46---7 تير 1393
عالیییییییییییی بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا :
جمعه 19 ارديبهشت 1393برچسب:, 17:22 |- ✖ ✗ ✘sнαßnαm✖ ✗ ✘ -|

_______________ ɪʼᆻ__ɩǫʂţ__ŵɪţʜǫǔţ __ȳǫǔ _________________



aytem.ml