بسلامتـــی

پروفایل نویسنده

آرشیو مطالب

کلیه مطالب این وبلاگ

طراح قالب : آی تم



✿✿✿✿ بــْـاد آوَردهِ را بـــْـاد مــے بــَــرد ، قـَبـولْ !!! امـّا تـُو کـِه بـا پـاهـْاے خـُودت آمـَده بـُودے ، چـِرا ؟!✿✿✿✿

امشب بخور و بزن به سلامتی من

 منی که با سن کمم همه بدیای دنیا رو دیدم

منی که تو اوج ناراحتی لبخند زدم و گفتم خوبم

منی که تو دنیای مجازی و واقعی کلی دوست دارم  اما کسی نخواست

پشتم وایسه

منی که خیلیا رو اروم کردم اما هیچ وقت ناراحتی مو بروز ندادم اگه دادم

هیشکی ارومم نکرد هیچ وقت



نظرات شما عزیزان:

(-_-)
ساعت21:49---18 دی 1392
دروغگوووووووووووو

یوسف
ساعت12:21---6 دی 1392
ناراحت نباش زنگ بزن 09132428091
پاسخ:تو هم مث اینکه امار زنگت پایینه؟؟؟اینجوری زیاد میشه


تنهای شیطون
ساعت18:37---2 دی 1392
سلام عزیزم خوبیییییییییییییییییییییییییی؟ چرا دیگه پیش تنهای شیطون نمای؟ناسلامتی من تو لینکاتمااااااااااااااااااااا....
مطلب خوبی بود عسیسم دمت اب جوش
خواهش میکنم همیشه پیش تنهای شیطون بیا از شیطونیام خوشت نیومده؟ها؟
حداقل منو توی پیوند های روزانت بذار تا همیشه در دسترست باشم جیگملم قربونت برم


انترک
ساعت18:35---30 آذر 1392
سلام
شبنمی نفله نمیدونم چرا همه ی حرفات لایک داره!!!!وبت خیلی عالی بود


یاغی
ساعت18:55---29 آذر 1392
اون تو اوج ناراحتی لبخند زن رو خوب اومدی
ایول مشتی


احسان
ساعت11:38---29 آذر 1392
عالیه مرسی راستی شبنم چندسالته
واز کجای


:)
ساعت1:20---29 آذر 1392
این روزها که می گذرد
یک ترانه تلخ
قصه ی تنهایی های مرا می سراید
سمفونی گوش خراشی است
روزهاست پنبه دگر فایده ندارد
......باید باور کنم
تنهایم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا :
جمعه 29 آذر 1392برچسب:, 1:5 |- ✖ ✗ ✘sнαßnαm✖ ✗ ✘ -|

_______________ ɪʼᆻ__ɩǫʂţ__ŵɪţʜǫǔţ __ȳǫǔ _________________



aytem.ml